zaterdag 9 juli 2011

Ik ben blij, ook alcoholvrij!

Uit scan nr 2 is dus ook niks uitgekomen, heb hem wel mooi op DVD voor thuis whaha. De dokter blijft erbij dat het dus een ontsteking van de alvleesklier is geweest, een hele lichte dus omdat ie niet zichtbaar is op de scans. Omdat de plek waar het pijn deed duidelijk de alvleesklier was, en ook omdat het kwam na 2 avondjes stappen met aardig wat drankjes...
Nu 2 weken zonder alcohol is de pijn verdwenen gelukkig, maar voorlopig geen wijntjes voor mij nee...mag 2 maanden geen alcohol. Daarna wel weer, maar met mate zeg maar.

Heb dus gewoon dikke pech, eerst dat gedoe met de nieren en nu dit weer....het zal vast wel ergens goed voor zijn moeten we maar denken. Denk dat ik volgend jaar maar weer een half jaar weg moet gaan om het over te doen :P Haha nee dat zal ik jullie niet aan doen.

Maar o wat zal ik gezond zijn als ik weer terug in Nederland ben! Tenminste, als ik niet half dood ga in Bolivia door hoogteziekte of voedselvergiftiging ;)Heb er wel superzin in, er is zoveel moois te zien daar, daar heb je geen feesten tot 6 uur sochtends voor nodig om blij te zijn!

Zondag of maandag ga ik denk ik een paar dagen naar het zuiden, naar Púcon. Daar kun je van alles doen, raften, mountainbiken, wandelen, vulkaan beklimmen...Wat groen opsnuiven in plaats van dikke smog, and to get my lazy ass moving for a change haha. Eerst nog even mijn scriptie afknallen dit weekend en dan lekker de natuur in. Dat klink wel erg dozerig, maar ik ben nou eenmaal geen persoon die gemaakt is voor leven in een stad zonder groen in de buurt. Dat wist ik eigenlijk al voordat ik naar Santiago ging, maar je moet toch wat uitproberen in je leven!

Oja wat een tegenvaller dat GTST alweer af is gelopen...en met zon onoriginele cliffhanger nog wel, verzin eens wat anders dan een schietpartij! Heb het een hele tijd volgehouden om het niet te kijken, maar ben het toch stiekem weer gaan volgen op rtlgemist :P slecht he!

Chaoo!

4 opmerkingen:

  1. Lieve Suus ik ben blij dat het allemaal goed gaat! 2maanden geen alcohol mIsschien een beetje jammer, maar als je dan pijnvrij bent... Kom je super super strak terug zonder alcohol en straks druk en actief in de natuur! Geniet lekker van je vakantie met Lin dikke kus Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Suzanne,dat is dan toch wel effe een opluchting dat nu echt alles goed is.
    En zonder alcohol is ook geen ramp
    Lekker volgende week de frisse lucht in gaan snuiven en er van genieten.
    Een dikke knuffel
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schatje! was ik weer :) alle tijd nu ik vakantie heb ;) maaaaaaaar goed om te horen dat je een goede uitslag hebt gehad! en inderdaad wat je zegt 2 mnd zonder alcohol gaat je best lukken, hoe gezond kilos zullen eraf vliegen herkennen we je straks nog wel? ;) haha lekker aan de sap en gezonden drankjes, ik doe met je mee goed? geniet in bolivia klinkt super! enne gtst inderdaaaaaad afgezaaaaaaagd maar ben wel benieuwd wie er is neergeschoten, ik denk janine maar wie gaat er dood? gaat wel iemand uit de serie!!!! hele dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh bovenste is van veer haha anoniem en zonder afzender maar dat had je miss al wel egzien ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen